reklama

Všedný prototyp človeka

Ahoj ! Volám sa Dokonalý Človek. Som prototypom dnešného človeka. Som múdry, vysoko inteligentný a nemám žiadne nedokonalosti. S hodnotou IQ 148 žiarim ako Sírius medzi postupne zapadajúcimi hviezdami- medzi vami. Dokážem klásť odpovede bez poznania otázky a následne sa na ne pýtať. Sebemenšia záhada pre vás, je pre mňa odvekým klišé. Môj uhol pohľadu činí 360 stupňov a každý jeden uhol je pravý. Problémy dokážem riešiť v sekundových intervaloch, ale aby som povedal pravdu, veľa ich nemám. Keď si už nikto nevie rady, spoliehajú sa na mňa. Všetkým ukazujem smer cesty, pretože jedine ja viem, ako to v živote chodí. Nezažil som žiaden krst ohňom, strasti či neresti a predsa som tým pravým na poskytovanie životných rád a právd. Čo viem, neviem len preto, aby som nevedel, že to viem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Čo sa týka fyzickej stránky, nestvoril ma Boh. Mojím strojcom bol určite prvotriedny a kvalifikovaný architekt. Dalo by sa povedať, že som ideálom muža s prostredným menom Kalokagatia. V spoločnosti sa všetko a každý točí okolo mňa. Som stredobodom pozornosti v každej situácii a aj keby som nebol, tak som. Som obľúbený a milovaný, nemám žiadnych nepriateľov. Tých čo mi odporujú prehliadam a tým, ktorý mi pomáhajú, pomoc opätujem. Som za každú „srandu“ a vôbec mi neprekáža, že každá „sranda“ niečo stojí. Nehľadím na následky svojich činov a ak sa mi niečo nepodarí tak som to určite nerobil ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som súťaživý typ. V žiadnom športe nemám súpera a kam chodím, odtiaľ si prinášam trofeje. Som ten najvyšší level. Svojou cestou kráčam v sedemmíľových čižmách a každým rokom som o dva roky vpred. Konkurencii unikám bez použitia tlačidla „Turbo Boost“. Keď sa mi v práci nedarí, beriem spravodlivosť do vlastných rúk a prepisujem pravidlá. Ja jediný mám pravdu a ak som ju náhodou niekedy nemal, tak len preto, že som netušil, že ju mám.

Z mojich činov ostávajú iba prázdne reči. Neplním čo sľúbim a sľubujem len to, z čoho dokážem profitovať. Neberiem ohľad na ostatných a na ceste za ziskom manipulujem ľuďmi. Neuznávam spoločnosť v ktorej žijem, no pokiaľ som na jej vrchole, dokážem s ňou koexistovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som povolaním syn a úspechy druhých pripisujem sebe. Nesnažím sa zlepšovať svet, pretože si myslím, že svet nerobí nič pre mňa. Nedokážem pochopiť ľudskosť druhých a ich snahu veci meniť. Nevolím, pretože neverím v lepší zajtrajšok. Na všetko mám vlastné kritériá a ak ich niečo, alebo niekto nespĺňa, nejavím najmenšiu pozornosť. Svoj život beriem ako samozrejmosť a mojím najväčším údelom je moja existencia. Nedokážem sa vyrovnať s vedomím, že na svete je niekto viac ako ja.

Postupne zisťujem, že nie som prototypom. A čo je horšie – existujem!

Róbert Jakab

Róbert Jakab

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dooooooooker Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu